misterlinky

Rabu, 3 Oktober 2012

MoToR YaNg MeNJaDi KeGiLaaNKu SeJaK SeKoLaH

Assalamualaikum warga blogger..heheh..x da pe nk tulis pun...saja2 nak mengarut di malam yang hening ni...saya sebenarnya admire la kat dia ni...dah lama dah...nak masok minang pun hantaran dia mahal sangat..bila la mimpi nak jadi realiti...haii...korang x nak tahu ke sapa yg saya admire ni?np senyap je..x da sapa pun yang sudi nak tanya..sdeh la...tacink plak..hehehe..macam mana nak tnya bising2 kan...dalam blog..apa la...dah la...melalut ja..hmm..straight to the point ya...ok...nil yang saya admire sangat tuuu =)))

YaMaHa R1 1000cc...waaauuu!!!









cantik kan motor ni...geram teman nengoknye..hai...apakan daya barang baik..hantaran terlalu tinggi..kalau la ada manusia yang baik hati nak sedekah kan kat saya motor ni ^_^
nak tengok lagi??adaaa =)))
video


video



video



video


Terbaik la kan motor ni...minat sangat3...ada sapa2 nak belanja x?? hehe..k tu je nk kongsi..ngarut je..hope you all happy always...take care...gud nite =)) assalamualaikum wbt...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pehhhhhh....minat kita sama! bro :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...